Автор бренду Маріуполя Сергій Родіонов оголосив про запуск збирання історій маріупольців для фіксації воєнних злочинів та створення меморіалу жертв російської агресії. Про це повідомила пресслужба міської ради Маріуполя.
Зазначається, що у 2016 році було представлено проект Бренду Маріуполя, який окреслював стратегію розвитку міста.
"Через кілька років Маріуполь перетворився на центр інновацій, експериментів, велику культурну столицю. 24 лютого, коли Росія вторглася в Україну, Маріуполь швидко став містом жаху та великої гуманітарної катастрофи", – йдеться у повідомленні.
У міськраді додали, що велика кількість мешканців Маріуполя досі перебувають у місті без зв'язку, ховаючись у підвалах. Лише за місяць загинули тисячі громадян.
"Ми вирішили створити онлайн-архів історій маріупольців, щоб задокументувати військові злочини та створити базу для майбутнього меморіалу", – заявили в мерії.
Охочим поділитися своїми історіями пропонують розміщувати їх на даному ресурсі.
Нагадаємо, Маріуполь з 3 березня героїчно захищається від російських окупантів, які обстрілюють місто з усіх видів зброї. Внаслідок обстрілів у місті зруйновано житлові будинки, об'єкти інфраструктури, промислові підприємства. На що перетворилося раніше квітуче і розвинене місто – можна побачити тут.
Раніше сайт "Сьогодні" інформував про те, як виживає Маріуполь у блокаді та які підприємства на сході продовжують роботу.